יחידות הוראה

  • כללי

    מערכת שעות כיתתית תשע"ט

     

    יום ראשון

    יום שני

    יום שלישי

    יום רביעי

    יום חמישי

    יום שישי

    1

    עברית (פרטני חקר חגית)

    מדעים (עולים סמדר)

    תנ"ך (עולים סמדר)

    גיאוגרפיה (עולים סמדר)

    מדעים

    מתמטיקה

    2

    אנגלית (פרטני אנגלית סימונה)

    עברית

    אנגלית

    מתמטיקה

    עברית (עולים סמדר)

    חינוך גופני

    3

    חינוך גופני

    תנ"ך (פרטני עברית סימונה)

    ערבית

    מדעים (עולים סמדר)

    אומנות/תרבות ישראל

    עברית

    4

    היסטוריה

    מתמטיקה

    העשרה מתמטיקה

    אנגלית (שלומי + סימונה)

    מתמטיקה

    גיאוגרפיה

    5

    מתמטיקה (פרטני מתמטיקה סימונה)

    מתמטיקה

    אנגלית

    בחירה (עולים סמדר)

    ערבית (פרטני מתמטיקה סוזי)

    עברית

    6

    כישורי חיים (אמירים נועה, פרטני אנגלית שלומי, פרטני נגרות חגית, פרטני שפה ורד)

     

     

    בחירה

    מפתח הלב

    (פרטני חני)

     

    7

     

     

     

    אמירים סימונה וסמדר

    אמירים קרן

     

    8

     

     

     

    אמירים סימונה וסמדר

    אמירים קרן

     
















    תורנות משמרות זה"ב 

    אחראית משמרות זה"ב – מיכל פלד

    מחליפה – נועם פ.

    מפקדים

    תורנים

    תורנים

    משמרת1

    משמרת2

    משמרת3

    משמרת4

    מיכל

    ליאור ש

    גל

    2.9

    2.12ק

    24.2

    2.6

    תום

    רוניק

    אביב

    12.9ק

    11.12ק

    3.3

    11.6ק

    דרור

    גור

    ליאור ס

    16.9ק

    16.12ק

    10.3

    16.6

    נועה

    רוני

    מרי

    3.10ק

    23.12

    17.3ק

    23.6

    עידן

    כפיר

    אילון

    7.10

    30.12

    24.3

     

    גלעד

    עדי

    נוח

    14.10

    6.1

    31.3

     

    ניקול גולד

    ניקול

    דריה

    21.10

    13.1

    7.4ק

     

    נועם פלז

    אריאל

    ויקה

    28.10

    20.1

    28.4

     

    עומר

    יואב

    איתי

    4.11

    27.1

    5.5ק

     

    גילי סכס

    כרמל

    יעל

    11.11

    3.2

    12.5

     

    הדר

    דניאל

    גדי

    18.11

    10.2

    19.5ק

     

    דביר

    נועם ק

    תמיר

    25.11

    17.2

    26.5

     

     
     

    תורנות שמירה בהפסקות  אחראי: עידן גבינסקי

    תורנים

    תורנים

    תורנים

    משמרת1

    משמרת2

    משמרת3

    משמרת4

    גלעד

    עדי

    נוח

    2.9

    2.12ק

    24.2

    2.6

    עומר

    יואב

    איתי

    12.9ק

    11.12ק

    3.3

    11.6ק

    דביר

    נועם ק

    תמיר

    16.9ק

    16.12ק

    10.3

    16.6

    הדר

    דניאל

    גדי

    3.10ק

    23.12

    17.3ק

    23.6

    גילי סכס

    כרמל

    יעל

    7.10

    30.12

    24.3

     

    תום

    רוניק

    אביב

    14.10

    6.1

    31.3

     

    מיכל

    ליאור ש

    גל

    21.10

    13.1

    7.4ק

     

    דרור

    גור

    ליאור ס

    28.10

    20.1

    28.4

     

    ניקול גולד

    ניקול

    דריה

    4.11

    27.1

    5.5ק

     

    נועה

    רוני

    מרי

    11.11

    3.2

    12.5

     

    נועם פלז

    אריאל

    ויקה

    18.11

    10.2

    19.5ק

     

    עידן

    כפיר

    אילון

    25.11

    17.2

    26.5

     


  • "זאת דעתי, ומה דעתך?" -קוראים וכותבים טקסטים למטרות טיעון ושכנוע

  • גאוגרפיה

  • גאומטריה

  • נפח ושטח פנים של תיבה

    הכנסו לקובץ הראשון המצורף ופעלו על פי ההוראות.

    פתחו קובץ WORD בו תשמרו את התוצרים באמצעות צילומי מסך.

    שמרו את הקובץ בתיקייה שלכם בכונן T.

    עבודה נעימה!

  • מרצפים במצולעים משוכללים

    בפעילות זו תתנסו בבניית ריצופים ממצולעים משוכללים.

    לשם כך תשתמשו ביישומון שבקישור.

    פעלו על פי ההוראות בקובץ המצורף.

    את מסקנותיכם ואת צילומי המסך של התוצרים שלכם, שמרו בקובץ WORD בכונן T.

    עבודה נעימה!

  • הקשר בין היקף המעגל לקוטרו

    פעילות בקבוצות,

    היום נחקור יחד מהו הקשר בין היקף המעגל לקוטר שלו.
    כל קבוצה מתבקשת לעבוד על שתי המשימות המצורפות בסיום יש לנסח את המסקנות.
    בסוף השיעור ננתח את המסקנות יחד.

    משימה 1:
    לרשותכם חישוקים בגדלים שונים
    1. בחרו בכל פעם חישוק אחד
    2. מדדו את קוטרו
    3. גזרו אותו, מתחו  ומדדו את היקף המעגל  בעזרת סרגל ( נסו לדייק עד כמה שאפשר)
    4. חזרו על משימות 1-3 עם חישוק נוסף
    5. את הנתונים רכזו במחברת בטבלה בעלת שתי עמודות (קוטר המעגל, היקף המעגל)

    משימה 2:
     היכנסו ליישומון הבא  וחקרו את הקשר בין היקף המעגל לקוטרו עפ"י ההנחיות הבאות:
    (r-רדיוס,  c- היקף) 
    (זכרו! קוטר המעגל שווה לשני רדיוסים)
    1. הקטינו והגדילו את רדיוס המעגל 
        הוסיפו את הנתונים לטבלה
    2. כתבו מהו היחס בין ההיקף לקוטר (פי כמה גדול היקף המעגל מקוטרו?).
    3. בדקו האם היחס נשמר לאחר שמגדילים או מקטינים את הקוטר
    2. התבוננו בטבלה וכתבו את מסקנותיכם.

    לסיכום:
    מהו הקשר בין קוטר המעגל להיקפו?
    יש להשתמש בהסבר בשרטוט.
    ענו האם המידע שגיליתם במהלך החקר אפשר לכם לענות על שאלה: 
    פי כמה צריך להכפיל את הקוטר על מנת לקבל היקף?

    לסיכום ניצפה בסרטון הבא:

    ש.ב.
    חקרו על האות הייוונית פאי ומשמעותה כתבו סיכום קצר במחברתכם








    • גאוגרפיה- משימת סיכום-הכנת פוסטר דיגיטלי

      לסיכום הנלמד.

      בחרו נושא אחד שנלמד והכינו פוסטר דיגיטלי.

      לרשותכם חוברת הדרכה דיגיטלית לאפליקציית smore באמצעותה תכינו את הפוסטר.

      את התוצרים שלכם רכזו בקובץ השיתופי.



      • נפח תיבה-שיעור עם דניאל

        היכנסו לדף שבקישור ופעלו על פי ההוראות!

        את תשובותיכם רכזו במחברת.