יחידות הוראה

  • כללי

    מערכת שעות כיתתית תשע"ח

    שעה/יום

    א

    ב

    ג

    ד

    ה

    ו

    1

    שפה  לימור

    תנ"ך  ורד

    גאוגרפיה לימור

    מדעים חגית

    אומנות קרן

    שפה  לימור

    2

    מתמטיקה לימור

    ערבית  נהיל

    שפה  לימור

    מדעים חגית

    אומנות קרן

    שפה לימור

    3

    אנגלית  שלומי

    מתמטיקה לימור

    התעמלות  יואב

    היסטוריה  קרן

    אנגלית  שלומי

    מתמטיקה לימור

    4

    אנגלית  שלומי

    גאומטריה לימור

    היסטוריה  קרן

    העשרה בשפה חני

    אנגלית  שלומי

    מפתח הלב לימור

    5

    התעמלות  יואב

    שפה  לימור

    מתמטיקה לימור

    בחירה

    מדעים חגית

    ערבית - נהיל

    6

    מתמטיקה לימור

    גאוגרפיה לימור

    כישורי חיים לימור

    בחירה

    תנ"ך - ורד

     

    7

     

     

     

     

     

     

    8

     

     

     

     

     

     

     

    תורנות משמרות זה"ב  אחראית: נויה ויזל, מחליפה – מאיה אשל 

    מפקדים

    תורנים

    תורנים

    משמרת1

    משמרת2

    משמרת3

    משמרת4

    משמרת5

    לאה

    ולדה

    נויה ראובן

    3.9

    12.11

    14.1

    18.3ק

    3.6

    דניאל

    סהר

    מקסים

    10.9

    19.11

    21.1

    9.4

    10.6

    איתי

    זורב

    דין

    17.9ק

    26.11

    28.1

    15.4

    17.6

    טים

    דוד

    דניס

    24.9

    3.12

    4.2

    22.4

    24.6

    שרה

    שלי בבחר

    אלינה

    1.10ק

    10.12ק

    11.2

    29.4

     

    שירז הררי

    שלי ברק

    אולסיה

    15.10

    17.12 ק

    18.2

    6.5

     

    אלעד

    אביאל

    עידו

    22.10

    24.12

    25.2ק

    13.5

     

    מאיה אשל

    יעל דבי

    שירז עובדיה

    29.10

    31.12

    4.3

    22.5ק

     

    מאיה הירשל

    עדן

    אמי

    5.11

    7.1

    11.3

    27.5

     

     

    תורנות שמירה בהפסקות  אחראית: אמי רסין, מחליפה: עדן שמחוני

    מפקדים

    תורנים

    תורנים

    משמרת1

    משמרת2

    משמרת3

    משמרת4

    משמרת5

    שרה

    שלי בבחר

    אלינה

    3.9

    12.11

    14.1

    18.3ק

    3.6

    שירז הררי

    שלי ברק

    אולסיה

    10.9

    19.11

    21.1

    9.4

    10.6

    אלעד

    אביאל

    עידו

    17.9ק

    26.11

    28.1

    15.4

    17.6

    מאיה אשל

    יעל דבי

    שירז עובדיה

    24.9

    3.12

    4.2

    22.4

    24.6

    מאיה הירשל

    עדן

    נויה ויזל

    1.10ק

    10.12ק

    11.2

    29.4

     

    לאה

    ולדה

    נויה ראובן

    15.10

    17.12 ק

    18.2

    6.5

     

    דניאל

    סהר

    מקסים

    22.10

    24.12

    25.2ק

    13.5

     

    איתי

    זורב

    דין

    29.10

    31.12

    4.3

    22.5ק

     

    טים

    דוד

    דניס

    5.11

    7.1

    11.3

    27.5

     



  • "זאת דעתי, ומה דעתך?" -קוראים וכותבים טקסטים למטרות טיעון ושכנוע

  • גאוגרפיה

  • גאומטריה

  • נפח ושטח פנים של תיבה

    הכנסו לקובץ הראשון המצורף ופעלו על פי ההוראות.

    פתחו קובץ WORD בו תשמרו את התוצרים באמצעות צילומי מסך.

    שמרו את הקובץ בתיקייה שלכם בכונן T.

    עבודה נעימה!

  • מרצפים במצולעים משוכללים

    בפעילות זו תתנסו בבניית ריצופים ממצולעים משוכללים.

    לשם כך תשתמשו ביישומון שבקישור.

    פעלו על פי ההוראות בקובץ המצורף.

    את מסקנותיכם ואת צילומי המסך של התוצרים שלכם, שמרו בקובץ WORD בכונן T.

    עבודה נעימה!

  • מיזם מחוזי שיתופי "70 פנים -מחלומות למעשים"

    מורים ותלמידים יקרים,

    כחלק מחגיגות שנת ה 70 - למדינת ישראל, בדגש של "70 פנים מחלומות למעשים" אותו בחרנו במחוז חיפה.
    הנכם מוזמנים להצטרף למיזם שיתופי מחוזי בסביבה מתוקשבת.
    במיזם תמצאו משימות מתוקשבות, הרצאות מקוונות, חידונים בנושאים שונים ועוד.- הכל מרוכז באתר מחוזי "70 פנים -מחלומות למעשים"
    המיזם הוא פרי שיתוף פעולה בין צוותי ההדרכה בתחום התקשוב והחינוך הלשוני והנו מיועד לכיתות ד'-ו'
    המיזם יופעל בשתי פעימות במהלך שנת הלימודים: לקראת כ"ט בנובמבר ולקראת יום העצמאות.
    כעת פתוחות עבורכם שתי משימות מחוזיות שיתופיות: " קום והתהלך בארץ" ויוצרים לוגו 70 שנה למדינה" תוצרי תלמידים מיטביים שיבחרו יפורסמו במחוז.
    בהמשך נעלה עוד משימות מקוונות, הרצאות סינכרוניות, וחידונים בסביבה זו.
    בהצלחה לכולם, 

    צוות תקשוב מחוזי, צוות חינוך לשוני מחוזי


    • הקשר בין היקף המעגל לקוטרו

      פעילות בקבוצות,

      היום נחקור יחד מהו הקשר בין היקף המעגל לקוטר שלו.
      כל קבוצה מתבקשת לעבוד על שתי המשימות המצורפות בסיום יש לנסח את המסקנות.
      בסוף השיעור ננתח את המסקנות יחד.

      משימה 1:
      לרשותכם חישוקים בגדלים שונים
      1. בחרו בכל פעם חישוק אחד
      2. מדדו את קוטרו
      3. גזרו אותו, מתחו  ומדדו את היקף המעגל  בעזרת סרגל ( נסו לדייק עד כמה שאפשר)
      4. חזרו על משימות 1-3 עם חישוק נוסף
      5. את הנתונים רכזו במחברת בטבלה בעלת שתי עמודות (קוטר המעגל, היקף המעגל)

      משימה 2:
       היכנסו ליישומון הבא  וחקרו את הקשר בין היקף המעגל לקוטרו עפ"י ההנחיות הבאות:
      (r-רדיוס,  c- היקף) 
      (זכרו! קוטר המעגל שווה לשני רדיוסים)
      1. הקטינו והגדילו את רדיוס המעגל 
          הוסיפו את הנתונים לטבלה
      2. כתבו מהו היחס בין ההיקף לקוטר (פי כמה גדול היקף המעגל מקוטרו?).
      3. בדקו האם היחס נשמר לאחר שמגדילים או מקטינים את הקוטר
      2. התבוננו בטבלה וכתבו את מסקנותיכם.

      לסיכום:
      מהו הקשר בין קוטר המעגל להיקפו?
      יש להשתמש בהסבר בשרטוט.
      ענו האם המידע שגיליתם במהלך החקר אפשר לכם לענות על שאלה: 
      פי כמה צריך להכפיל את הקוטר על מנת לקבל היקף?

      לסיכום ניצפה בסרטון הבא:

      ש.ב.
      חקרו על האות הייוונית פאי ומשמעותה כתבו סיכום קצר במחברתכם








      • תרגיל למידה בחירום

        שלום לכולם,

        היום מתקיים תרגיל למידה בחירום.

        החל מהשעה 14:00 הכנסו לאתר אופק ובצעו את המשימות הבאות:

        1. היכנסו לפעילות המתוקשבת כדי לתרגל את שם המספר
        2.היכנסו לפעילות המתוקשבת לפעילות השלמת מילים בטקסט "אל תפגעו להן 
        בביצים". 

        • שבוע אינטרנט בטוח

          לפני ה-  share חושבים על החבר


          העלו ללוח הפדלט שבקישור  את הכרזה שלכם

          הדרכה לעבודה ב לוח שיתופי- פדלט בסרטון המצורף  


          העלאת סרטונים-הנחיות בקישור המצורף

          • גאוגרפיה- משימת סיכום-הכנת פוסטר דיגיטלי

            לסיכום הנלמד.

            בחרו נושא אחד שנלמד והכינו פוסטר דיגיטלי.

            לרשותכם חוברת הדרכה דיגיטלית לאפליקציית smore באמצעותה תכינו את הפוסטר.

            את התוצרים שלכם רכזו בקובץ השיתופי.



            • תרגיל למידה בחירום-יום ראשון ה-18.2.18

              תלמידים יקרים שלום רב,

              הנכם מתבקשים לבצע שתי משימות.

              1. להכנס לאתר אופק ולבצע מבחן במתמטיקה-הקובץ בקישור למטה

              2. הכנסו לטופס המשותף ובחרו רגשון-על פי ההנחיות


            • 70 שנה למדינת ישראל

              • נפח תיבה-שיעור עם דניאל

                היכנסו לדף שבקישור ופעלו על פי ההוראות!

                את תשובותיכם רכזו במחברת.